מערכים לימי הזיכרון

יום השואה- את יום השואה בעיני נכון לתווך לילדים בני 3 ומעלה, לצעירים יותר (1-2) הייתי בעיקר מסבירה על הצפירה (יש סרטון מצוין ביוטיוב).
אני מתחילה ומספרת לילדים שבאותה תקופה לא היתה מדינה ליהודים והם היו מפוזרים בעולם, אני לוקחת גלובוס ומראה לילדים את כל המדינות שבהם היו יהודים, אני מסבירה שהיהודים היו מאוד מוצלחים, חכמים ועשירים, ושבגרמניה נבחרה ממשלה שלא אהבה יהודים, כי הם הרגישו שהיהודים לוקחים מהם ואז הם החליטו שכל היהודים יעברו לגור רק ברחוב אחד
התגובה הנכונה
הפעם הסרטון מדבר על תגובות שלנו הורים/ מחנכים לפעילות לא רצויה של הילדים או כשהם הורסים לנו משהו שחשוב לנו
חיסונים
הפעם הסרטון מדבר על חיסונים, בעקבות השיח של האם להתחסן או לא הילדים שאלו מה זה חיסונים?
מוטוריקה גסה
הפעם הסרטון מדבר על פיתוח המוטוריקה הגסה, על החשיבות של זה ועל תרגילים שאפשר לעשות
מערכים ליום המשפחה

1. אני פותחת את הנושא בלשאול כל ילד מי אנשים במשפחה שלו (משפחה גרעינית ( אם יש תמונה של בני המשפחה אז הם מספרים לנו בעקבות התמונה, ילדים קטנים אפשר שהגננת תציג רק את השמות של ההורים.
בזום היית מבקשת מכל ילד להציג לקבוצה את בני המשפחה או בתמונה או בלייב
איך התינוק יוצא מהבטן של אמא?
השאלה הפעם היא מילדות שאמא שלהן בהריון והן רצו לדעת איך התינוק יוצא מהבטן (לא איך הוא נכנס). ניסיתי להסביר להן בפשטות במילים שהן יבינו.
זמן מסך – כמה לאפשר לילד?
שאלה שחוזרת על עצמה המון היא- כמה זמן מסך כדאי לתת לילד? הפעם החלטתי לדבר על צפייה במסכים ולתת את המלצה שלי בנושא
הבאת ילדים חולים לגן וההתמודדות מול ההורים
בסרטון לגננות הפעם אני מסבירה איך להתמודד מול הורים שמביאים ילדים חולים לגן.
היחסים עם ההורים במצבים לא נעימים בגן
מה נעשה כשמתרחשת סיטואציה לא נעימה בגן? איך נתקשר עם ההורים בצורה מועילה ובשיח אפקטיבי?
אומרים שלום או להתראות כשנפרדים?
ילד חמוד שאל אותי מה ההבדל בין שלום ללהתראות והאם אפשר להגיד שלום כשנפרדים או רק להתראות?