חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילויות עם חברים

תופסת צבעים- ההורה זורק צבע והילד רץ לגעת בצבע אם לא מצא מתחלפים והוא התופס, אפשר לשחק גם עם חברים ואחים. מתאים לבני2-6 שנים, משך המשחק: 10-30 ד"ק, משתתפים החל משניים ועד אין סוף.

משחק החיות- ההורה מרים קלף עם ציור של חיה או בוב חיה והיילד מתקדם  בצורת התקדמות של החיה(נחש –זחילה קפיצת צפרדע, דהירת סוס וכו') אפשר להוסיף ולבקש מהילד להשמיע את הקול של החיה, מתאים גם למשחק עם חברים ואחים. מתאים לבנ :2-6 שנים, 10-30 ד"ק, משתתפים החל משניים עד אין סוף.

עם יש כמה ילדים או חברים של הילד אפשר לשחק את המשחק "כיסאות מוזיקליים" (משחק שהילדים מאוד אוהבים, במידה ואין כיסאות אפשר לשים דפים, סירים או כל חפץ אחר)- עם יש 4 ילדים לוקחים 3 כיסאות שמים מוזיקה הילדים מסתופפים מסביב לכיסאות, כאשר המוזיקה נעצרת הילדים צריכים להתיישב על הכיסא ילד שלא התיישב יוצא מהמשחק (אפשר להציע לו לעזור להפעיל ולהפסיק את המוסיקה) נותרו 3 ילדים במשחק מוציאים כיסא כך שיישארו רק 2 כיסאות, שמים מוזיקה וה3 ילדים שנשארו במשחק  מסתובבים סביב הכיסאות, כאשר המוזיקה נעצרת הילדים צריכים לתפוס את הכיסאות מי שלא תפס יוצא מהמשחק, נשארו 2 ילדים וכיסא אחד הילד שתופס את הכיסא הוא המנצח. מתאים לבני 3-9 שנים, משך הפעילות 10-30 ד"ק.

לוקחים חתיכת צמר גפן מגלגלים אותה לכדור קטן והילד צריך לנשוף עליו ולהזיז  עד לנקודה שמחליטים אותו בעזרת הפה בלבד( במידה ויש חברים זה הופך לתחרות).

לקחת כף או כף בישול לשים כדור טניס, כדור ספוג, פונפון גרב, הילד צריך לגלגל את הכדור מצד אחד של החדר לצד השני בעזרת הכף (במידה ויש חבר זה משחק משותף מגלגלים אחד לשני).

לקחת כפית לשים עליה פונפון או כל חפץ אחר  הילד מכניס את הכפית לפה ולהעביר מצד אחד לצד השני בלי להפיל את הפונפון או החפץ (במידה ויש חברים או כמה אחים אפשר לעשות תחרות מי מסיים ראשון בלי להפיל).

משחק הזנבות כל ילד שם לו מאחורה מטפחת או חתיכת בד והלדים צריכים להוריד את זה אחד מהשני.

משחק תוק תוק מי אני ומה שמי- ילד אחד עוצם עינים וילד אחר דופק לו על הגב ואומר תוק תוק מי אני ומה שמי, הילד עם העינים העצומות צריך לנחש רק על פי חוש השמיעה מי דפק לו על הגב.

שיש כמה חברים בבית או אחים, עוצמים את העיניים והילדים צריכים לזהות אחד את השני על פי חוש המישוש.

אהבתם? שתפו עם אחרים:

פוסטים נוספים: