- כל יום לומדים על גיבור על אחר:
מה החוזקות שלו, כלי העבודה שלו, מה הם עושים, מי החברים שלהם, מי האויבים שלהם. - תחרות מכוניות של גיבורי העל.
- מיון:
לפזר תמונות של חפצים שונים שקשורים לגיבורי העל והילדים צריכים למיין ולהתאים כל חפץ לגיבור שלו. - ספיידרמן:
שחרור חפצים מקורי עכביש- קושרים חפצים שונים לחוטי צמר ומסדרים אותם בצורה של קורי עכביש, הילדים צריכים למשוך בחוטים ולהוציא את החפצים. - הסתבכות הילדים בקורי עכביש- חוטי צמר או חומר אחר קשורים לעמוד כל ילד מחזיק חוט והם צריכים לזוז ימינה ושמאלה כך שיהיו מסובכים בקורי עכביש (פעילות זאת עובדת על שיתוף פעולה).
- באטמן:
הבאטמנים מתעוררים רק כשיש חושך ומתחילים לחפש את האביזרים שלהם בחושך. - משחק בובות לפי הדמויות.
- דמקה שהחיילים הם גיבורי העל.
- קומיקס:
הכרת המושג קומיקס ומה זה קומיקס.
הכנת דפי קומיקס של הגיבורים השונים שהילדים נמצאים בסיפור. - ציור של דמויות הקומיקס השונות וצילום הילדים בתוכם.
- מצילים את העולם:
לחלק את הילדים לקבוצות של גיבורי על כל קבוצה מקבלת משימה וצריכה להציל את העולם. - הכרת גיבורים שהם לא מצוירים:
הכרת אנשים ששינו לטובה את העולם (חסידי אומות עולם, ראשי ממשלה, מדענים, אלופים אולימפיים וכל אדם שמעורר השראה).
יצירות:
צביעת גיבורי העל, הכנת מסכות של גיבורי העל, הכנת סמלים של גיבורי העל.
כשאנו עובדים עם נושא בחירה שהילדים ביקשו, חפשו מה גרם לילדים לבקש את הנושא, למה בנושא הם מתחברים ולמדו אותם מהמקום הזה שמחובר אליהם, שאליו הם שואפים.